Om os

TEAMET BAG

Bag Financial Outsourcing står Mads Axeltoft og Søren Fly Pedersen, der har mange års erfaring fra de største revisionshuse med både revision, økonomistyring og rådgivning af små, mellemstore og store virksomheder.

Siden 2015 har vi sammen med et stærkt team af medarbejdere været økonomisk partner for en lang række virksomheder inden for blandt andet service, håndværk og restaurations- og modebranchen.

Kontakt os endelig, hvis du kunne være interesseret i at møde os til en kop kaffe og høre, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed.

Ledige stillinger I financial outsourcing

Vi er altid på udkig efter initiativrige personer til vores ambitiøse vækstvirksomhed. Hold øje med vores stillingsopslag og send os en mail på job@financialoutsourcing.dk.

Bliver du motiveret af at have et stort ansvar, levere høj kvalitet og være en del af et ungt team? Kan du godt lide at opbygge gode relationer til dine kunder – og hjælpe dem med deres regnskabsmæssige udfordringer? Så er du måske Financial Outsourcings kommende Senior Controller. 

Bliv kundernes eksterne økonomiansvarlige 
I FO får du mulighed for at arbejde bredt med regnskab og økonomi, når du varetager regnskabsfunktionen for de mange virksomheder, vi rådgiver  fra restaurantkæder og modebutikker til IT-virksomheder, som alle har forskellige behov og forretningsgange. 

Du vil få ansvaret for dine egne kunder som ekstern regnskabschef og opnå en dybdegående indsigt i virksomhedernes daglige drift. Du bruger derfor dagligt din økonomiske indsigt til at hjælpe med økonomisk rådgivning, udarbejde månedsrapporter og budgetter, årsrapporter og controlling af bogføring udført af vores regnskabsassistenter.

Vær med til at præge hverdagen 
Vi er en ung virksomhed i vækst med et stærkt fællesskab. Du får fleksible rammer og mulighed for selv at præge din hverdag – både socialt og fagligt. I FO sætter du selv grænsen for din udvikling,til gengæld forventer vi, at du tager ansvar, leverer høj kvalitet og er en god kollega.

Ambitiøs og kvalitetsbevidst økonomiprofil 
Vi er på udkig efter en udadvendt og initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du er vant til kundekontakt og bliver motiveret af den tætte kundedialog. Fordi vi er en mindre virksomhed, er det vigtigt, at du har lyst til at arbejde bredt med opgaver inden for regnskabsfaget. 

Derudover har du: 

    • en regnskabsmæssig uddannelse – HD eller lignende 
    • minimum et par års erfaring fra revisionsbranchen eller som controller (+2 år) 
    • evnen og erfaringen til at bevare overblikket i de perioder, hvor der er pres på 
    • lyst til at komme tættere på kunderne og bruge din viden i en mindre virksomhed gode samarbejdsevner og evt. mod på ledelseserfaring  

Et atypisk regnskabsmiljø 
Vi holder til i et åbent nyt og lækkert kontorlandskab sammen med en række andre virksomheder. Det skaber en dynamisk hverdag, samtidig med at vi har vores eget område, hvor du kan fordybe dig. I vores kontorlandskab sidder du sammen med vores 12 dygtige medarbejdere samt Søren og Mads, som startede virksomheden.

Interesseret? Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag til job@financialoutsourcing.dk.

Tiltrædelse er snarest muligt. 

Hvis du har nogle spørgsmål så ring eller skriv endelig til os på: Mads Axeltoft, mobil 31 23 81 90, mail ma@financialoutsourcing.dk Søren Fly Pedersen, mobil 60 66 86 86, mail sfp@financialoutsourcing.dk 

Bliver du motiveret af at få meget ansvar, levere høj kvalitet og være en del af et ungt team? Kan du godt lide at opbygge gode relationer til kunder – og hjælpe dem med deres regnskabsmæssige udfordringer? Så er du måske Financial Outsourcings kommende Controller? 

Bliv kundernes eksterne økonomiansvarlige 
I FO får du mulighed for at arbejde bredt med regnskab og økonomi, når du hjælper med at supportere regnskabsfunktionen for de mange virksomheder, vi rådgiver  fra restaurantkæder og modebutikker til IT-virksomheder, som alle har forskellige behov og forretningsgange. 

Du vil få et stort ansvar på de kunder, du er tilknyttet og opnå en dybdegående indsigt i virksomhedernes daglige drift. Du bruger derfor dagligt din økonomiske indsigt til at hjælpe med bl.a. review af vores regnskabsassistenters arbejde, udarbejdelse af månedsrapporter og budgetter – herunder drift, balance og likviditet samt udarbejdelse af revisionsmateriale og årsrapporter for vores mindre kunder. 

 Vær med til at præge hverdagen 
Vi er en ung virksomhed i vækst med et stærkt fællesskab. Du får fleksible rammer og mulighed for selv at præge din hverdag – både socialt og fagligt. I FO sætter du selv grænsen for din udvikling, til gengæld forventer vi, at du tager ansvar, leverer høj kvalitet og er en god kollega. 

Ambitiøs og kvalitetsbevidst økonomiprofil 
Vi er på udkig efter en initiativrig person, som har den regnskabsmæssige faglighed i orden. Du har mod på kundekontakt og bliver motiveret af den tætte kundedialog. Fordi vi er en mindre virksomhed, er det vigtigt, at du har lyst til at arbejde bredt med opgaver inden for regnskabsfaget. 

Derudover har du: 

      • en regnskabsmæssig uddannelse – HD eller lignende 
      • evnen og erfaringen til at bevare overblikket i de perioder, hvor der er pres på 
      • lyst til at komme tættere på kunderne og bruge din viden i en mindre virksomhed
      • gode samarbejdsevner. 

Et atypisk regnskabsmiljø 
Vi holder til i et åbent nyt og lækkert kontorlandskab sammen med en række andre virksomheder. Det skaber en dynamisk hverdag, samtidig med at vi har vores eget område, hvor du kan fordybe dig. I vores kontorlandskab sidder du sammen med vores 12 dygtige medarbejdere samt Søren og Mads, som startede virksomheden. 

Interesseret? Vi afholder løbende samtaler, så send din ansøgning og dit CV allerede i dag til job@financialoutsourcing.dk. 

Tiltrædelse er snarest muligt. 

Hvis du har nogle spørgsmål så ring eller skriv endelig til os på: Mads Axeltoft, mobil 31 23 81 90, mail ma@financialoutsourcing.dk Søren Fly Pedersen, mobil 60 66 86 86, mail sfp@financialoutsourcing.dk

KONTAKT

Raffinaderivej 10, 2300 København S
Tlf: +45 50 55 28 80